Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. En trevlig söndag går nu mot sitt slut och det är inte mycket som gått fel idag! Min kära mor fyller år idag och självklart har vi firat det. På grund av firandet blev jag och min lillasyster stadsbor tidigt, redan vid halv elva hade vi lämnat Bonnaland. Dagen flöt på och vi allihopa tog det bara lugnt fram tills fyratiden då vi fick bråttom att göra oss iordning för kalaset. Detta kalas tog sin början vid femtiden och är ännu inte riktigt slut. Lugnt och skönt har det ändå varit, kan ha att göra med att det inte är så många här, endast VIPs. Till min mors ära har jag nu invigt mina nya jeans och jag måste nog säga att de verkligen är bekväma. Så bekväma och löst sittande att jag kunnat äta massa tårta!
   Eftersom det är min mors dag idag ska jag faktiskt låta henne få företräde till datorn för en gångs skull. Det är väl en snäll present! Kanske inte lika bra som den hon verkligen fick av mig och lillasyster, Norah Jones senast skiva. Den spelas just nu så jag antar att mor min är nöjd :) See ya
image1257
Grattis mamma! Här har vi en bild oss två, tyvärr är den ifrån i höstas men den får duga.

Kommentarer
Postat av: Mamma Åse

Ja lilla gumman, Jag är jättenöjd med min fina skiva
och som sagt spelar jag den nu.
Tack snälla underbara Bella och Ewe.
Kram från mamma.

2008-03-09 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback