Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Har haft en av de bästa tisdagarna på länge alltså. Livet kan inte vara mycket bättre när ens skoldag består av en lektion som börjar 11.20 och slutar 12.45. Att solen dessutom har lyst och att jag fått shoppa lite med gör inte dagen sämre direkt. Efter en snabbvisit hemma blev det en shoppingrunda med en gammal klasskamrat från vedeby, Eve. Väldigt roligt eftersom vi träffades sist i somras. Som ni förstår hade vi mycket att tala om men det hindarde inte mig från att slösa pengar.
-Jag är inte en shopaholic, jag har bar en böjelse för att handla kläder och accessoarer.
Det blev dock något jag egentligen inte skulle ha, en t-shirt ifrån Carlings. Skulle bara testa t-shirten men sen är ju han den snygge som jobbar där så trevlig och nämnde jag SNYGG! Jag är en mycket svag människa och på grund av min svaghet fick jag ytterligare en t-shirt...
 Gossip girl och Chuck, kärlek!
   Någon annan som är mycket snygg är Chuck Bass i Gossip girl, han är lätt den snyggatse i den serien. Avsnittet ikväll var riktigt bra. Så mycker snygga människor och ack vilka kläder. Att få vara Blair för en dag hade suttit fint, att få bära de kläderna och det bästa av allt: hångla med Chuck. Det hade varit trevligt!
  Nä innan jag ska sova måste jag hinna med att läsa lite till mitt franskaprov. Inte ens det får mitt humör att sjunka. För vilken lyckad dag det varit: kort skoldag, shopping med Eve, SOL, Gossip girl och ja just det något som gjorde mig sjukt glad- en tjej bara kom fram till mig och sa att jag hade en fin sjal och ville absolut veta var jag köpt den. 
                             Här ser vi allt sjalen:)
Tack du främmande tjej, jag blev så glad! Nu väntar franskan. See ya

Kommentarer
Postat av: The City

Jag kan inte bestämma mig för vem av Gossip Boysen som är snyggast, men Chuck är ju bra het! :)

Postat av: Nathalie

OH JA . Chuck är den man vill sticka tungan i halsen på (: du kunde ju ha sagt till den snälla tjejen att det var din superbraunderbara bästa kompis som har köpt den , eller hur ??

2008-03-12 @ 19:46:12
Postat av: Izabella

ja natha det sa jag med! :D

2008-03-12 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback