Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Livet kan verkligen vara riktigt bra alltså, man kan säga att livet leker just nu. För första gången på ett bra tag har jag inga läxor/prov! Mina eftermiddagar har gått åt till att inte göra någonting, inget att plugga till och absolut inget att oroa sig för. Det enda som är nu innan påsklovet är den där bildredovisningen. Men jag har ju mitt gamla bildarbete från nian sparat, så det blir inte mycket arbete att göra ändå! I skolan gör vi heller inte så mycket nu eller rättare sagt vi har inte gjort så mycket idag. Lyssnat och arbetat lite med först världskriget, gjort ett engelskatest och kollat på film, Elling. Jag säger då det, gymnasieskolan är slapp den! 
   Nu ska jag inte sitta här och tala om gymnasiets fördelar, de har ju nackdelar de med. Som att veckan efter lovet är det först och främst en hemtenta som ska lämnas in, en engelskaredovisning och psykologiprov. I och med den här meningen drabbades jag av en plötslig depression. Suck, jag måset ju plugga trots allt. Inte just nu kanske men inom en snar framtid, en mycker snar framtid. Att jag låter mig tro att livet är så lätt, bistra sanning. Nä, nu är det slut med "dagens funderingar"! See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback