Dagboksinlägg-Izabella

Lördag. Hum, nu är äntligen den så kallade melodifestivlen slut men "Eurovision-yran" har väl antagligen bara börjat. Jaja, mycket synd att man inte kunde rösta vidare Björn Gustavsson, han är något vi svenskar kan vara stolta över. Ännu en gång bjöd han på en makalös show! I och för sig tycker jag nog allt att det var rätt att Charlotte Perelli vann, så jag ska icke klaga på att fela låt vann i alla fall.
   Som ni förstår har hela kvällen gått åt till att aktivt följa Melodifestivalens final, man vad har hänt resten av dagen? Morgonen spenderades med Natha eftersom hon övernattade här igår och vi hade lika trevligt på morgonen som vi hade under fredagskvällen. Äta frukost är ju alltid lika roligt! Vid halv ett begav sig Natha dock hem till Hasslö och jag fick ett kärt besök av storasyster. Med syster blev det en shoppingrunda, för mig blev det endast ett par pumps på grund av min ringa inkomst. Jag förälskade mig i ett linne från Veromoda men jag får väl vänta tills den 25:e på det... Syrran däremot köpte en massa, efter lite påtryckningar från mig. Halv fyra var hon tvungen att lämna mig och nu hade jag hela eftermiddagen för mig själv. Eller själv och själv, jag och två helgalna hundar. 
Ah, det underbara linnet!
*Lägg märke till prislappen som hänger fram fint.

   Nu är det nog dags att dra så... See ya

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, älska ben&jerrys :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback