Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Helgen tar nu slut och solen går ännu en gång i moln. Nä, så dramatiska ska vi inte vara! En toppenhelg må vara slut men är det något som säger att veckan som börjar kommer vara sämre? Det kanske kommer att bli den bästa veckan jag någonsin upplevt. Ingen vet säkert, den kan också bli som alla andra veckor: småtråkig och allmänt ointressant.
   Dagen i all ära har jag städat mitt rum, som var i ett stort behov av det om du frågar mig. Har dock kommit fram till att jag är ganska pedant när det gäller mitt rum. Det är inte ofta det är stökigt men igår var det banne mig illa. Jag klandrar dock inte Natha, för hon är sjukt bäst. Men efter min kväll med Natha såg mitt rum ut så här:
 Lägg gärna märke till att lampan hänger på sne!
Idag ser det bättre ut och jag kan inte vara mycker gladare för det. Imorgon kanske jag till och med tar ett kort på mitt städade rum och visar upp det.  På så sätt blir det ett riktig "före & efter" inlägg!
  Klockan tickar på här hos mig och troligen hos dig med. Borde gå och lägga mig och få den där skönhetssömnen, den kan ju behövas. Städandet gjorde mig nog lite trött. Fast det är nog kvällens aktiviteter som har tagit knäcken på moi. Kvällen har nämnligen ägnats åt att göra klart bildarbetet, dock inte så jobbigt egentligen. Men ändå knäckande. Nu är det färdigsvamlat för mig, hoppas på att den bästa veckan i mitt liv ska börja. See ya

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ajdå inte bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback