Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Jag har ganska blandade känslor angående denna veckans början. Jag lyckades ta mig upp på morgonen och bestämde mig för att för en gångs skull bära klänning. Glad i hågen begav jag mig till skolan och när jag precis anländer började det snöa. Mitt leende på läpparna blev då ännu större! Väl inne i skolan upptäcktes ett hål i mina strumpisar, inte så lyckat. Men dirket efter detta misslyckande vände det, fick reda på att det blev VG på franskaprovet. Inte fy skam det ni! Här någonstans vände det ytterligare en gång med att det var kroppkakor till lunch...
   Eftermiddagen och kvällen har dock återigen varit väldans lyckade. Det blev en riktigt rolig hopplektion och som vanligt träffade jag på mycket trevliga människor i stallet. Under kvällen träffade jag på en annan trevlig prick Natha. Som ni förstår har dagen varit omväxlande kort sagt. Bra stunder till dåliga, dåliga stunder till bra och tillbaka igen! Det blir nog en toppen vecka... See ya
Åh nämnde jag att jag håller på att bli förkyld?
*Men mars är då bäst när snön glimmar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback