Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Det här då en lustig vecka, den har inte pågått i 2 dagar än men den har redan innehållit mer känslor än hela februari månad innehöll. Jag säger då det, så här skulle det vara jämt. Känslor som svallar, lycka och olycka, fint väder och fult väder... Allt är i en enda sörja!
   Dagen är icke slut än men jag tror och hoppas att inget mer ska hända. All den vackra snön från igår är puts väck men lyser solen för det? Nej, det blåser, är grått och det är någorlunda kallt. Att jag nu också är drabbad av den så kallade förkylningen gör inte saken bättre direkt. Förkylningen har täppt till min näsa så jag låter hemsk, jag känner dock inga äckliga dofter. Men det är i vilket fall som helst så lagom bra att låta så här när man hade redovisning. Mina åskådare fann det nog väldigt trevligt att lyssna på min "vackra" röst idag. För vilken stämma man har skaffat sig nu!
   Nu blir det att gå och lägga sig och sova en stund och det hade varit till min fördel att vara frisk imorgon. Har en väldigt lockande skoldag framför mig, idrott som första lektion och en liten trevlig franskaläxa. Vi ska nu inte gå händelserna i för väg, innan morgondagen är det bl. a. Gossip girl som står på schemat. Jag kanske lyckas friskna till med! Vilket liv man har. See ya

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: underbar, nepp jag hatar snön ? :O!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback