Dagboksinlägg-Izabella

Lördag. Det är lördag kväll och här sitter jag, hemma! Ikväll ska jag inte röra mig många meter, möjligen mellan soffan och min säng. Jag har visst gått och blivit lat på senare dar, förhoppningsvis är det bara en ny sorts fas. Tror nog allt att den kommer försvinna redan imorgon, imorgon ska en av mina kära bröder firas. Så det blir kalas hela dagen för den nyblivna 21-åringen! Föresten vad är det för kul med att fylla 21, kom igen tråkigt. 
   Något tråkigare kan möjligtvis vara att fylla 17 år, det är endast en tid då man väntar på att bli 18! Var i och för sig på en mycket rolig 17-års fest igår, så visst ska det med firas. Får själv fira när min födelsedag kommer. Har god tid att planera i alla fall. Eller vad säger ni, det är inte så långt till december. Är yngst i min klass, kul!
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback