Hankypanky ,

Sådär ja, ännu en ledig dag förbi. Men det kommer en till nu på måndag. Gutt är vad det är.
Jag var nyss med Mami och handlade, det blev en resväska till mej, och en massa mat till henne. Vi pratade om lägenhet idag med, jag får flytta med Emelie och Karin. Eller så blir det bara med Emelie, och då tyckte Mami att vi kunde bo i en etta. Men hallå ?? Bo i samma rum, no thanks. Det får bli en tvåa, så någon får ha vardagsrummet som sovrum. Intresseklubben antecknar ?

Världens mest godluktande parfym har kommit till världen, kan ni gissa vilken ?
Jo just det, Paris Hiltons CAN CAN. Den luktar så underbart, så man vill äta upp den. Jag visade den för pappas sambo, hon sa att om jag har den på sommaren kommer jag få alla getingarna på mej för att den luktar så söt. Så underbart.  
 


Den nya Escada parfymen har också kommit ut, liten besvikelse,
dom brukar lukta extremt, den nya var lite mesig.


Parfym har ju med Sommaren att göra känns det som , och den längtar jag fruktansvärt mycket efter. Efter Brighton. Åh tänk Izabella, vi två i England. Underbart blire. Och jag har redan plockat fram solisarna, våren är ju här.

image1234 image1235


Men hade!

// Nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Izabella

du och jag, sommar i Brighton! :D fy faaan vad underbart!

2008-03-05 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback