Lacktights...

Lacktights eller glansiga leggings blev en riktigt hit i höstas men det verkar som den trenden kommer hålla i sig ett tag till. Så länge de är svarta har jag absolut inget emot dem och jag funderar själv på att nu lite sent skaffa mig ett par sådana. Men frågan om det är någon vidare mening, de kanske försvinner helt innan våren äns börjat på riktigt!?
image1236

image1229
Det blev två bilder på våra favoriter Lindsay Lohan och Mischa Barton. Båda två är enligt mig utmärkta exempel på hur man bär upp lacktightsen, snyggt där tjejor! Jag säger bara: studera och kopiera ;)

/Izabella, den blonda av oss^^

Kommentarer
Postat av: Danni

Nja, lacktatjsen är väl ingen riktig personlig favorit.. Lindsay's väska på första bilden kan jag däremot tänka mig ;)

Postat av: Tobias

svar: tkr jag med :) ha en toppendag!

2008-03-06 @ 13:15:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback