Dagboksinlägg-Izabella

Fredag igen och korvbella här! Japp nyss hemkommen från det fin fina jobbet på Olles Korvbar och saker och ting känns väldans bra. Slutade nämnligen 2 timmar tidigare än beräknat, av min kära arbetakamrat Tessan fick jag höra att vi inte stängde förän elva men nio var det minsann. Så nu sitter jag är alldeles ensamm i lägenheten och försöker ta mig upp för att ta mig en tur ut till Saltö. Jag tror dock det kommer ta en liten stund innan jag traskar ut.
   För att nu bjuda på lite underhållning kan man ju tänkas berätta lite om gårdagens bestyr och tankar. Efter en långtråkig skoldag kom jobbet till min räddning och torsdagen blev fram till klockan sju riktigt jävla misslyckad.
Obs, de där sista var en överdrift.   

  När sedan solen börjat gå ned kan man säga att lyckan kom. Först lite förfest med 2 tjejkompisar, en förfest som innehöll en hel del skratt och annat smått och gott. Efter mycket om och men stapplade vi in på Piraten för sista gymnasiedicot för terminen. Här var jag på jakt efter en ny pöjk, men det sket sig när Alex var där. Denna pöjk jag letade efter var dock till Emelie. Mycket dans med damerna Emelie och Sara blev det, även en och annan med Alex. 
   De som representerade SP1C denna Piratenkväll var Wick, Erol, Anton och jag. En klass som har över trettio elever borde ha haft fler representanter. Men vi fyra fick oss allt en trevlig pratstund och lärde oss nog ett och annat om varandra. Jag lärde mig också något en läxa men det mina vänner är inget jag talar högt om nu!
   Nä nu ska jag toffla lite och för en gångs skull tänka på Alex. See ya 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst gör dt :D

Postat av: Tobias

svar: visst är dom dt :)

2008-05-31 @ 21:32:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback