Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Så har man ännu en skolvecka framför sig, denna innehållandes en svenskaredovisning och en historia läxa. Alltså behöver jag inte gå sysslolös, för jag har banne mig saker att göra i veckan! Hade jag varit aningen mer ambitiös skulle jag börjat med pluggandet redan i den gångna helgen. Så blev det dock inte men oh andra sidan hade jag riktigt rolig helg fylld med festligheter! 
   Fredagens kväll och natt spenderades efter mycket om och men med Natha. Hon tog sig ut till mig vid tio-tiden och i brist på en riktig fest fick vi två sätta oss själva på Stumholmen. Vi hade en så kallad legistfest! Men det är trevligt det med och vi var faktiskt inte hemma förän vid halv tre, det ni. I och för sig kan det ha något att göra med att jag tvunget skulle träffa Alex en liten stund. Saknade honom minsann lite under nattens gång! Vi kom i alla fall hem välbehållna och nöjda och mor min var inte allt för sur.
  

   Under lördagen blev det till att ta sig upp i tid och ta sig till jobbet (ni vet Olles Korvbar) klockan tolv. När jag sedan slutat vid fyra fick man skynda sig hem för att sedan få besök av Alex och ännu senare, runt sju, bli hämtad av pappa. Jag och Alex sov alltså ute i Bonnaland den natten. Det var mycket intressant natt, eftersom någon pratade väldigt mycket i sömnen. (Denna någon var Alex). Han tyckte bl .a. att de fyra timmar jag jobbat innan på dagan var för tok för länge och så mycket skulle jag väl inte jobba imorgon.
Ja, fyra timmar är verkligen en evighet lilla du!
   Under söndagen blev det ännu mer jobb och slit för min del och plötsligt var helgen över. Snopet men sant, det är ju till och med måndag idag. Måndagen i alla ära har varit ganska enformig och tråkig så den är inget vidare att berätta om, för jag vill inte tråka ut er här. Men imorgon är det tisdag och då blir det allt äventyr! *Host. See ya

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jao älskar rosa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback