Dagboksinlägg-Izabella

Lördag. Ja nu sitter man här igen hos pappa ute i Bonnaland och lugnet är obeskrivligt. Det är så stilla och det enda ljud som hörs är musiken jag spelar, underbart. Dagen har bara gått åt till att gå runt och filosofera över livet. Detta kommer jag nog ägna kvällen åt också, ska även umgås med pappa framför TV:en. Det är ju ishockey för tusan! Viktigt att se nu när jag är med pappa...
  
   Ni får nu inte tro att min lördag bara varit lugn och behaglig, nej där tar ni fel. Kan meddela att morgonen var tuff, väldigt tuff. Natten spenderade jag hos Alex (ännu en natt hos rikemanspojkvännen) och just denna natt var hans faster och hennes familj också nattgäster. Så på morgon runt halv sju snåret blev man väckt av härliga barnskrik och spring i trappan, som råkar vara placerad utanför Alex rum. Vi kunde dock ganska snart återgå till att sova en liten stund till, tur det.
   Idag plannerar jag i alla fall att komma i säng relativt tidigt för att bryta den trend som har uppkommit nu under all dessa dagar av ledighet. Nu är det bara kvällen och morgondagen kvar och sedan blir allt som vanligt igen. Jag längtar verkligen efter de prov och redovisningar som är kvar nu i tråkskolan. Det är nästan så man blir lite deprimerad av att bara tänka på det. Får sluta upp med att tänka på sådant nu, ishockeyn kallar! See ya
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback