Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Så har ännu en härlig och solig dag passerat i mitt liv och jag undrar om den skulle kunna ha  varit bättre?
Nä, jag skulle inte tro det. Först av allt det fina vädret och sedan en skoldag bestående av en bildlektion, där man inte gjorde någonting och sen självständigt geografiarbete. Det där självständiga arbetet innebar inte heller någon vidare anstängning och jag kom visst hem redan kvart över tolv.
   Den soliga eftermiddagen spenderades med Alex och det blev en liten promenad ut till Stumholmen. Där stannade vi en knapp halvtimme. Jag ville ju sola men det var inte någon vidare populär sysselsättning hos min käre Alex. Så det var bara att ta sig upp och gå vidare!
                        
Detta är dock solskenet från igår...
   Kvällen har bestått av något otroligt underbart, lyssna på musik. Musik, musik, musik! Ja och sedan till musiken har jag längtat till sommaren. Åh sommaren 2008 måste bli så bra så. Att jag nu antagligen införskaffat mig ett jobb medför att jag kommer ha pengar, pengar till mina 3 veckor i Brighton med Natha och innan skolan börjar igen planneras det en liten trip till Malmö. Jag säger då det, det kan inte bli mycket som blir fel i sommar.
   Har också kommit fram till att jag under de varma sommardagarna som väntar kommer jag bo i min Diesel klänning:

Nu ska jag nog gå hela vägen till sängen. See ya

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sov gott:)

Postat av: Super Alle :P

fin bild =D

2008-05-06 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback