Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag, vilken jäkla skitdag! Att jag igår var på toppenhumör kan man inte tro nu, för denna onsdag i all ära har det varit kasst. Jag tror vi börjar med att jag först av allt inte sovit en blund i natt och därför spenderades morgonen och förmiddagen i sängen i stället för i skolan. Runt tolvtiden begav jag mig dock upp för frukost och halva dagen hade visst susat förbi när den var klar! 
   Det jag hunnit med idag förutom att vara trött är följande: solning/sovning på den engelska balkongen, ätit mat och gå ut en och en halv timme med hundarna. Det är allt. Jag har också fått reda på att det tyvärr inte blir något med hårmodellandet, ännu något som förgyllde min dag. I och för sig var det ganska bra att det blev inställt eftersom jag har både prov och läxor den dagen. Men det hade varit så mycket roligare att leka modell!
 

   Nu ska jag inte klaga mer utan hoppas på bättre tider och se framåt morgondagen. Saker och ting kan säkert vara mycket värre men för mig var detta en värdelös dag. En dag att glömma bort och nu inte tala om mer, för jag har redan sagt för mycket om den. Glöm det här. See ya  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback