Fåordig

Nu är det dags att säga adjö..


Utan Big, ingen Nathalie. Du har följt mig i ur oh skur i snart två år, jag har många fina minnen med dej, du är en riktigt vän. Du har funnits där till hands när ingen annan kunnat, du förstår mej. Lämna mej inte, snälla. Vem ska nu leda mej på rätta spår, så att jag inte kommer vilse och blir ensam? Jag trodde att du skulle vara mej trogen livet ut, men nej. Tiden har en rätt att förändras när den går, oh jag liksom visst att en dag kommer det att bli så här. Det finns en speciell plats för oss, dit kommer jag gå när jag saknar dej, där är himmeln liksom lite närmre för mej. Så ta dina minnen oh försvinn ur mitt liv!
Älskade älskade du ...


R.I.P

//Lapplisa*

Kommentarer
Postat av: Izabella

Hahaha! Natha du är bäst :D

2008-05-04 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback