Förbaskat

Izabellas byxor är färdiga :) Jag känner mej riktigt stolt, fina blev dom med. Det var till och med en tvåa som berömda mej för dom. Oh det händer inte varje dag! Dagen har förövrigt vart bra, och jag har jobbat på som nästan tusan, iallafall på slutet. Det blir bättre bilder sen när Izabella har fått på sej dom! Oh lägg märke till Lapplisa* L:en, som var Mamma Åses ide! Creds till henne!
 


Men det är så att jag är himla sugen på att sy något, så har vi givetvis inte några som helst tyger hemma, sånt är så typiskt! Jag får väl ha sönder nått oh göra något nytt av det. Men vad? Jag vill sy en klänning, som jag kanske tom kan visa upp på modevisningen, ettorna har ett tema som vi kallar "Röda mattan" där man kan sy en klänning eller liknande oh sen visa upp den/det.

Och så blev det inte Malmö den här helgen, Marcushjärtat får vänta till om några veckor, till han tar studenten. Men jag har ju hans röst så länge. Gör mål ikväll snygging!

//
Lapplisa*

Kommentarer
Postat av: izabella

åhh vad fina! du är bäst natha!!!

2008-05-16 @ 20:13:49
Postat av: Isabelle

Åh. Hemskt fina really. :D

Postat av: Rebecca

Är det bara att komma in med en beställning??

2008-05-18 @ 18:47:14
Postat av: Åse

Du är verkligen duktig Lapplisa, för brallorna var kanonfina. De satt som en smäck på Bella. Precis som du hade sytt dem utanpå direkt. Heja på bara och sy mera!!!

2008-05-22 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback