Långhårig

Ja, just det. Jag är långhårig igen, det känns skönt. Jag satt i c 3 timmar på en stol, det känndes allvarligt talat som att nån skurit bort rumpan, jäklar vad det sved! Men värt de vare iallafall :) Det har hänt en del den här veckan med, som att jag har köpt ny ballerina, helt vanliga oh gudomligt söta Din sko 149:- Oh så ville bara jag säga hej till mina ögon:)
 
  


Ja, idag cyklade jag (observera, CYKLADE!)bort till Coop oh köpte sånna hära grejor, för att Marcus, mina kära skåning, har provat det här en vecka. Oh han gick ner 4,5 kilo, på en vecka! Så imon börjar jag, föresten så smakade jag på en såndära bar, fy tusan vad äckligt! Det smakade mjöl rakt igenom! Men, om man vill vara fin får man lida pin.
image1430


Just det här paketet innehåller 25 påsar med pulver (som man ska späda ut med 2dl vatten) och kostar 199:-, och man ska dricka 5 om dagen om man är kvinna, och 6 för männen. Låter otroligt bra för de maskulina ;) Och det här ersätter ALLA mål om dagen, så man får inte äta någonting annat! Bara dricka vatten, 1,5 L per dag. Åh herregud, hur ska detta gå? Jag ska göra dagliga raporter om mitt projekt, önska mig lycka till!

// Lapplisa*

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: vem gör inte det!?;)

Postat av: maria

Tack :)
Oh jäklar, lycka till !

2008-05-04 @ 23:14:07
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: The City

Åh herregud, inte äta/dricka något annat än den där sörjan (förutom vatten då)? Lycka till ;)

2008-05-05 @ 19:24:56
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback