Minnen minnen.

Som en liten paus i pluggandet har jag nu hittat bilder från Irlandsresan som gjordes år 2005 med mamma, Steffo och lillasyrran. Det är minsann en resa som är värd att minnas. Det var under det årets sportlov vi beökte den gröna ön Irland och där stannade vi 4 dagar, 4 regniga dagar. Men glada var vi ändå!
   Redan på den tiden var jag en shoppinggalning, men min smak då var inte den samma som nu. Så det jag inhandlade där var en blå volangkjol, ett limegrönt linne och ett par skor med båda rosa och limegrönt på för att matcha kläderna. Denna finfina *host stass bars sedan på skolavlutningen, 7:ans skolavslutning.
   Trots de där missköpen kollar jag tillbaka på resan med ett leende på läpparna och visar därför upp några bilder därifrån. Ni får dock ursäkta hur jag ser ut, för vacker var jag inte men jag var ju bara 13 år.

Vi reste med familjen... Ja vad hette de nu igen, Hansson?


När vi damer ägnade oss åt shopping ägnade gubbarna, Steffo och Peter, sig åt guinnessdrickande.

                                                                Irland var finfint:

Det här väcker minsann minnen :D


/Izabella, den blonda av oss^^

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: för ngn dag ja ;)

Postat av: isabelle

sv: ja, visst är han!!

2008-05-25 @ 23:07:53
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback