Rapport

Dag 1: Kan vara en av de värsta dagarna i mitt liv, allvarligt talat. Men å andra sidan känner jag mej duktig. Men iaf, jag gick upp vid fem imorse som vanligt, tog mej en drink, höll på att spy, klädde på mej oh gjorde iordning mej. Hämtade Emelie i Lyckeby. Vi satt på bussen till klockan 20 i 8. Kom till skolan, tog en drink till. Den här gången smakade det trots allt bättre, nog för att jag var hungrig.

Men vet ni vad påfrestande det är att sitta i matsalen oh se alla ens vänner sitta oh äta godmat? Det är fruktansvärt frustrerande! Men va fan, jag hoppas att det är värt mödan.

För övrigt har det varit en fin dag, soligt och varmt. Vi satt ute största delen av skoldagen, i lera och mudd. Mysigt. (demostrativt) Oh just nu sitter jag hos Izabellaella, oh jag har precis tagit mej en drink, oh hon en rostmacka med nutella. Jag anser fortfarande att mitt alternativ smkar så mycket bättre! NOT. Oh en liten dos av Mcfly oh Son of drok skadar aldrig heller. Nu ska ella bella få datorn! 

// Lapplisa*(så personligt som möjligt) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback