Dagboksinlägg-Izabella

Redan torsdag?! Ja, det är redan torsdag, dagarna har bara flugit iväg. Har haft en lååång skoldag idag, började 8.55 och slutade 15.35, inte så kul. Men det var god lunch!!! Första goda lunchen på veckan och det var köttbullar, mkt gott. Efter lunchen hade vi engelska och det är ju bara såå roligt. Nathalie och jag tycker ju så mkt om engelska att vi har en "engelsk balkong"- Jag kanske ska förklara vad det är för något. Jo våran "engelska balkong" är min vanliga balkong men när vi sitter där ute måste vi prata engelska med varandra. Låter det knäppt!? Nä, det är det inte, jag medger att det är lite ovanligt men absolut inte knäppt!
Så tillbaka till vad som hänt idag. Min eftermiddag spenderade jag med en trött Isabelle, men det lika trevligt för det =) Nu tror jag inte att det hänt något mer idag, så.. See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback