Dagboksinlägg-Izabella

Måndag. Så har det blivit skola igen, tråk. I och för sig var det rätt slappt idag, hade ju bara två lektioner med en härlig håltimme mellan dem. Det var ju inte så extremt jobbigt men det var fortfarande "skola", euh. En av dessa lektioner var idrott och det var badminton! Det var väldigt underhållande och jag har kommit fram till att jag faktiskt inte är så dålig på det. Vill ju inte sträcka mig så långt och påstå att jag är bra på det, men okey är jag. Det känns riktigt bra att vara "okey" på badminton. 
Annat trevligt som hänt idag är att.. att.. Hmm, jag kommer inte på något sådär nu. Nu har jag massa trevliga läxor att göra. Eller det är ju en läxa och en bok jag kanske skulle hinna läsa klart. Lycka till med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback