Hankypanky ,

Igår var det tjejkväll* igen , det var kulkul, vi tittade på film och hade allmänt kul. Emma bröt ryggen under föreställningen och fick tillbringa resten av tiden på golvet. Hysteriskt roligt. Men jag tyckte allt lite synd om henne. Vi tog en nattpromenad för att kolla på fulla människor, vilket det inte alls fanns så mycket av. De kanske redan har rest söderut. Bättre lycka nästa gång. Det var bara Amanda jag och Izabella som sov sött tillsammans i Iz lägenhet, charmig kåk det där. Vi gick upp runt halv tio, för att den ljuvliga Isabelle skulle besöka oss. Stan vid tolv, vilket innebar kläderkläderkläder. Men nu när jag lämnat av undgrna på fritids får jag äntligen vara förmig själv. Slutet gott, allting jäkligt gott.

// nathaliesåklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback