Dagboksinlägg-Izabella

Då var det sommarlov... Förlåt att det inte  kommit några bilder men jag har faktiskt helt glömt bort det. Visst låter det hemskt:Jag glömmde bort min blogg... Så dumt men sant.  Jag måste ju skriva om både hemliga resan och om skolavslutningen, men nu kommer ett inlägg om mig och om hur jag känner mig.

Jag fattar fortfarande inte att jag ska börja på gymnasiet, det är ju så stort, jag är väll inte så stor? Trodde aldrig att jag skulle vara så här fundersam över gymnasiet... Det är verkligen helt galet. Mitt sommarlov har varit i snart en vecka och det känns inte så kul som det borde kännas, det känns som jag mest har grubblat. Sommarglädjen kommer väll snart, Hoppas jag! Glädjen över att det är sommar kommer säkert veckan innan det är dags för skola igen, så typiskt men så blir det säkert. Nä nu ska jag sluta grubbla och ladda upp bilder på skolavslutningen och hemliga resan.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men jag vet hur det känns! :'O

Postat av: Izabella

åh, min lilla gumma! love you!

2007-06-26 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback