My happy sunday!

Ja, det blev en trevlig söndag till slut! Och det tack vare att jag stökade lite i min garderob :)
Hittade en bortglömd tröja som jag nu absolut tänker börja använda, den är dock lite kort men det är inga problem. Jag får helt enkelt ha ett linne under...
       
Min fina bortglömda tröja...
Hittade också en fin jeanskjol som jag tänkte ha så här: Tyvärr ser jag likblek ut på denna bild.
Det blev ju rätt fint!? Älskar iaf mitt silverlinne...
Har fått en ny favortitröja med. Det var mammas tunika men efter en tvätt i 40 grader blev den något mindre. Men tur var väl det, för den är min nya favvo! Tänker nog med ha den till jeanskjolen och med svarta strumpisar och mina älskade converse<3 Hmm, det kan bli bra.
image793

/Izabella, den blonda av oss^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback