Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Som vanligt en trött söndag men jag har fått väldigt mkt gjort... Jag har pluggat matte och franska, varit ute på långrunda med hundarna, borstat Oskar och nu äntligen har jag fått sätta mig vid datorn. Jag fattar inte att söndagar alltid är så trötta! Fastän man har fått sova ut och inte behöver stressa är man alltid lika trött. Jag har ju i och för sig gjort en del idag men ändå. Nästa söndag ska jag inte bli trött, då ska jag var pigg och full av energi. Då var det bestämt, nu ska jag bara försöka få det att uppfyllas, hur nu det ska gå till...
Nu är det dags att plugga lite till, har ju prov på tisdag så det är ju rätt smart att plugga tills dess.
Vill ha sommar, vill ha sol, vill ha värme...vill åka till Brighton!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback