Lapplisa* , tacktack . Ni kan sitta ner nu..

Tack för era applåder, tack. Åhh , jag har så mänga att tacka! Mej själv tillexempel och mitt skrivbord. Och till internet, tacktacktack internet! Du har gett mig inspiration när jag var uttorkad och trist. Jag vill också tacka ett litet tack till min familj och mina vänner. Tack då. Jag visste redan när jag var en liten kroppkaka att jag skulle stå här och ta emot den gyllende fingerborgen . Tacktacktack tv för din underbara insats. Tack Dannyboy för ditt stöd och tack Mr Harry Judd, Mr Tom Fletcher och Mrs Dougie Poynter för ert bidrag. Men Dannyboyboy, du har varit min toyboy i flera år nu, två faktiskt. Du har stått vid min sida, alkoliserad och hög, trött och sliten. Men du har aldrig gett upp hoppet att jag skulle lyckas inom denna branschen även om jag många gånger tvekat för dig inom din. Men du är bara underbar. <3 Dagen vi gifte oss var den lyckligaste stunden i mitt liv, för då visste jag att jag skulle få dela resten av livet med dig min älskling. Så tack hela världen för att jag får ta emot Gyllende fingerborgen !

//NAthaliesåklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback