Dagboksinlägg-Izabella

Lördag, hjälp senast jag bloggade var ju i måndags! Ja, det har varit en stressig vecka och den är inte slut än. I onsdags hade jag mitt naturkunskapprov och det var inte så supersvårt men ändå. Vår lärare hade skrämt upp oss med att det skulle bli ett stort prov på iaf 20 frågor, så var det inte. Det var väl 12 frågor och de var inte så skrämmande... I torsdags var jag helt utmattad så jag gjorde ingenting när jag egentligen skulle skriva lite på min hemtenta. Igår, fredag var jag lite piggare iaf, jag hade nämnligen inga lektioner, vi var på musikal. Den var faktiskt himla bra, sedan var en snygging som jag spanat på med:) Tyvärr är det så att jag inte får spana mer på honom för Emma "Han är dum i huvudet". Efter musikalen bar det iväg till Cream fraiche, som just kommit till lilla Karlskrona. Den var väl lite speciell kan man säga... Men hör och häpna, jag hittade en tupklänning som passade perfekt, så den fick följa med hem. Idag befinner jag mig i Bonnaland hos pappa och nu måste jag forsätta med att plugga på hemtentan som ska vara klar ikväll. fortsättning följer lördagkväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback