Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Så var denna onsdag nästan över den med. I och med dagens slut är det endast en dag kvar av sommarlovet och inte ens på den sista dagen kommer jag få någon lugn och ro! Imorgon är det nämnligen dags för mig att arbeta och jag är då inte så speciellt sugen på det kan jag säga dig. Sista sommarlovsdagen ska man väl inte jobba heller, då ska man njuta av den lilla friheten som återstår. För min del tar alltså sommarens frihet slut ikväll, sorgligt men sant. Allvaret kommer snart återfinnas och de gamla vanorna och rutinern återvänder de med.
   Denna "sista" dag i frihet har inte mycket gjorts, den mesta av tiden har spenderats med Alex och det är inte att klaga på. Det som dock varit lite negativt med mitt umgänge var att jag missade ett par timars solning på förmiddagen, mitt projekt försenas en liten tid till med andra ord. Allt det goda som kommer med den där pöjken överglänser turligt nog sorgen över mitt hittills ganska misslyckade projekt. Ikväll har jag dock ett projekt jag inte kommer misslyckas med, nämnligen: städa rummet! Det är en av mina bästa begåvningar det, det och skriva om mig själv. Så tills något nytt i mitt liv uppkommer. See ya

Mitt, ack så misslyckade projekt:
 "att bli brun".

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack ska du ha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback