Dagboksinlägg-Izabella

Back to school .

Fredag. Jaomen ni lästa rätt, idag började skoleländet igen och på grund av eländet var jag tvungen att pallra mig upp redan klockan sju och innan jag ens hann få i mig näring skulle de små monsterna (hundarna) ut. Med andra ord har det varit en ganska tuff morgon för min del och det tack vare den ack så älskvärda skolan. Okej själva skoldagen var väl icke så ansträngande men den tåls ändå att klaga på! Vad är det ens för mening med att börja 8.45 och sedan sluta 10.15, det är inte ens två timmar. Så jag tycker allt att dagen var helt och hållet obetydelsefull.
   Någat som inte är att klaga på i denna sorgsna stund är mitt schema, jag orkar dock inte rabbla upp hela här och nu men ett smakprov kan ni allt få. Mina fredagar kommer minsann bli väldigt slitsamma, börjar redan klockan 13.00 och slutar inte förän 14.05. För en gångs skull har verkligen schemaläggaren lyckats perfekt med i alla fall en dag.
   Nä nu ska monsterna ut igen och efter det ska jag ta mig ut till Saltö så tills vidare. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback