Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Sådär ja, nu har ännu en helg passerat i mitt liv och som vanligt känns det ofantligt tråkigt att den är över och att det redan är måndag imorgon. För måndagar är då icke en utav mina favoritdagar, de brukar nämnligen innehålla en del otrevligheter som tidiga morgonar och olockande måsten. Den måndag som nu kommer innhåller för det första en lång skoldag och bara det räcker gått och väl för att inte vara förtjust i just den dagen.
   Nu ska jag dock sluta klanka ned på måndagar och istället börja tala gott om den gångna lördagen. Dagen började med att jag vaknade upp på Saltö i, ja gissa vems säng. Det var i vilket fall som helst en väldigt mysig morgon och framför allt lugn. Det där härliga lugnet som fanns på Saltö fanns dock inte i någon större dos hemma. Jag och resterande av familjen skulle nämnligen på kalas senare under dagen och så fort det vankas kalas är det alltid lite lätt panik som råder här. 
   Idag har paniken till viss del lagt sig och tur är väl det för nu är jag banne mig trött på panik, stress är jag föresten också trött på. Så för att nu ta och lungna ned mig en smula ska jag visa ett par bilder från kalaset igår. Det var min kära mormors kalas föresten och jag tror nog allt att gamla mormor uppskattade sitt kalas väldans mycket. Jag uppsakattade det i alla fall! See ya

Har var det minsann riktigt kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback