Dagboksinlägg-Izabella

Söndag och med denna dag tar det underbara sportlovet slut. Imorgon är det bara att pallra sig upp kvart i sju som vanligt och börja skola igen klockan åtta. Visst låter det som att det kommer bli en härlig morgon! Skoldagen är som tur väl ganska kort och franska skulle utebliva, så det blir en håltimme med. Nu låter det minsann inte så hemskt att börja igen.
   Idag har jag återvänt ifrån Bonnaland för att bli stadsbo igen och här inne i stan har det hänt grejer alltså! Efter en hellugn helg med pappa återvänder jag till en fartfylld lägenhet och möttes som vanligt av mina galna hundar. Ja det är alltid sådan aktivitet här på Prinsgatan. Bara nu ikväll har min snälla mamma klippt mig och mina risiga hårtoppar är äntligen borta! Sedan har lite TV-tittande hunnits med och för första gången har jag varit uppe på ett besök på vinden. Det tog bara ett år för få upp mig dit. Ett år exakt idag, tänk nu har jag banne mig varit stadsbo i ett helt år. Skulle nästen ta och fira det, vem fixar galan?
  Nä nu ska jag inte sitta här och svamla, måste få min skönhetssömn idag med. See ya

image1170
Ja här har vi lilla Nättrabyån, sommartid då. Tycker det är en trevlig bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback