Dagboksinlägg-Izabella

Måndag och återigen en skoldag som passerat. Inte så mycket att säga om denna första skoldag, den var helt okej trevlig. Det var dock en liten detalj som näst intill förstörde dagen, fotboll på idrotten. Denna så kallade sport förstår jag mig inte alls på och jag finner den abolut inte underhållande. Det var minsann tur att vi fick sluta tidigare för annars hade jag nog brutit ihop fullständigt, förbaskade fotboll
   Eftersom det är måndag spenderades såklart eftermiddagen i stallet och detta var som tur väl mycket roligt och underhållande. Måste säga att ridningen går vädigt bra nu och det har nog faktiskt aldrig gått så här bra innan. Trevligt!
   Kvällen har bara bestått av middag, sittande vid datorn och en dusch, måndagar är alltid så lika. Jag gör och det händer i princip samma saker. Detta gör dock inte mig så mycket för jag tycker i allmänhet om mina måndagar, vilket är ganska konstigt för jag brukar oftast tröttna på "vanor". Ja där ser man, jag kanske håller på att växa upp!?

Ska bara berätta en sak till. Idag var dagen då jag för första gången (!) lyckades lura Natha och världen bara måste få höra om det. Jag träffar tyvärr inte inte Natha dagligen på grund av hennes modeskola i Kalmar, men detta medförde att denna kupp kunde utföras. Jag klippte mig som nämnt igår kväll och till den kära Natha sa jag att det nu var kortklippt. Hon trodde mig förstås inte först men efter en övertygande bild:
-------------->

Gav hon äntligen med sig. Det gick inte en lång stund föräns jag själv avslöjade bluffen genom en bild på hur det Verkligen blev på den omtalade bilddagboken. Haha, Natha du trodde mig, jag lurade dig! Lyckans dag må jag säga. See ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback