Dagboksinlägg-Izabella

Lördag. Ännu en dag i arbetslivet har gått och nu sitter jag här i Bonnaland och kan äntligen andas ut. Det är minsann ingen barnlek att arbeta, det är för tusan krävande. I ärlighetens namn förväntade jag mig inte att jag skulle bli så här trött av att jobba. Fast det är väl bra att jag är trött det visar i alla fall att  jag anstänger mig och det är juh ingen vana direkt. Idag har jag nog rätt till att vara trött med, för idag har jag jobbat alldeles själv!
   Jao, nu är det minsann bara 3 dagar tills vi åker och det känns bra, mycket bra. Redan förra sommaren började vi plannera inför denna resan och det är så overkligt att det nu är dags. Dags för ett nytt äventyr, ett riktigt äventyr för en gångs skull. För nu när det ska va, ska det jäkla va ordentligt.
   Nä nu finns det nog inget mer intressant att säga om dagen som gått. Tankarna börjar försvinna nu med och jag märker själv att jag börjar bli lite tråkig. Så nu ska jag se slutet på The Banger Sisters och lämna er ifred för ett litet tag. See ya
















Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: det tror jag med :D

Postat av: maria

tack :)

görs idag då?

2008-07-06 @ 11:27:21
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback