Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag. Så här tidigt har nog aldrig ett dagboksinlägg från mig skrivits förut! Dagen i all ära var jag i alla fall uppe redan vid sex och jag har en känsla av att detta kommer bli en ovanligt lång dag. Oh planerna för dagen är väl inga vidare heller, att börja jobba igen är inget att längta efter. Förhoppningsvis blir kvällen lika fin som gårdagen, för jag ska få spendera lite mer tid med Alex nämnligen.
   Solen lyser idag med så nu innan arbetet börjar borde jag ta mig i kragen och sola lite. Igår började som nämnt projektet "att bli brun" men det var väl igen vidare start. Trots att jag var ute hela gårdagen i solen är jag inte ett dugg brunare, känner mig snarare blekare. Hur det nu går ihop vet jag dock inte för enligt fakta kan man knappats bli blekare av att sola. Jaja, projektet har ännu bara börjat och jag får inte ge upp än. Nej, jag ska vara stark och nu gå ut och sola en stund innan allvaret börjar. Önska mig lycka till, See ya

- Solbrun?
- Ja, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback