Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Vilken underbar söndag det varit, lyckan har nämnligen varit på besök i form av hela två timmars sol under eftermiddagen och nu för bara en timme sen vann Spanien EM-guldet. Det känns mycket bra i hjärtat nu och trots att det blir ännu en ensam natt är humöret på topp!
   Helgen har för övrigt varit mycket bra för min del, trots att som nämnt solen bara tittat fram två timmar idag. Lördagen var extra fin då det blev en efterlängtad shoppingdag tack vara min första lön. Efter det blev det bara bättre med en tjejkväll med både Natha och Belle, behöver jag säga att vi hade sjukt kul?
-Nä!
   Imorgon ska visst solen titta fram en liten stund och förhoppningsvis kan min nu bleknande bränna återgå till nyansen den hade innan skolan slutade. Det är minsann lite dumt att så fort skolan tar slut kommer det dåliga vädret, mycket dumt. Som tur är verkar det vända nu och det hade ju varit för väl om jag kunde få vara solbrun när jag kommer till England. Det är mycket snart nu, 8 dagar kvar och nedräkningen har börjat. See ya 


Solen och flera drömmar om Brighton har gett mig ett leende idag.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: woho leve spanien :D

Postat av: maria

okej haha.. och jag är avundsjuk på dej som till england :)

2008-06-30 @ 14:09:34
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback