Tillbaka från det datorlösa livet.

Jag, Izabella har nu åter en dator i hemmet och jag känner hur livet sakta men säkert kommer tillbaka. Tyvärr var det så att datorn inte bara hade ett litet förbaskat virus, den hade kraschat med. Det är lite illa men det ska man väl klara av!
   Så en liten uppdatering på vad som skett sen sist: Skolan är såklart slut nu och kvällen på Långö på skolavslutninsdagen var en mycket trevlig tillställning, närmare detaljer ska vi dock inte nämna eftersom det är möjligt att min kära mor läser detta och jag vill inte riskera den kommande Englandsresan.  Jag har också hunnit med en studentskiva hos, ja vem var det hos... Någon jag inte kände var det i alla fall men kul var det en stund, för slutet är tyvärr lite suddigt för min del. Behöver jag säga att jag lärde mig en läxa!
   För övrigt har inte så mycket hänt dessa två veckor som gått på sommarlovet. Jobba har jag ju gjort och jag kan nu meddela att jag börjar bli en riktig hejare på mitt yrke. Förutom att arbeta och tjäna pengar har mycket tid spenderats med Alex. Välbehövlig tid kan jag då säga eftersom han nu seglat iväg med sin familj och hem kommer han när jag precis åkt iväg till England med Natha. Så från att ha träffats nästan varje dag i över 2 månader ska vi nu vara ifrån varandra 5 veckor, inte så trevligt. 
  Nu ska jag dock avsluta på ett trevligt sätt genom att berätta att regnet öser ner i lilla Karlskrona nu. See ya


/Izabella, den blonda av oss^^


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: aw tack så mkt ;)

Postat av: Isabelle

YÄY you're back!

Tråkigt det där med datorn.

2008-06-27 @ 20:53:33
URL: http://spaceless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback