Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag och det verkar som påsklovet går mot sitt slut. Rättelse: det verkar inte gå mot sitt slut, det går mot slutet. Sorgligt men sant, snart skola igen och det är slut på sovmorgonar. Men det är lite kvar av ledigheten och den tid som gått på lovet har varit makalöst rolig. Igår blev jag stadsbo igen och det blev ett besök av Natha och Amanda. Dessa två stannade även över natten och så fort Natha är med på något blir livet till en fest och man slutar inte le. Det blir också fasligt massa skratt! Vi fick dock ett problem under kvällen (natten), att hitta sovplats till oss alla. Min lägenhet är inte särsklit stor, den är ju inte äns min! (Jag delar ju den med min familj). Men efter noga eftertanke beslutades det att Amanda allt vackert fick sova på soffan medans Natha och jag delade på min ofantligt stora 90-säng. 
    Dagens shoppingtur, med de där två, var mycket trevlig och att vår lilla stad har sina begränsningar gjorde oss ingenting. Som alltid när man är på stadstur med Natha blev det stopp på Kicks för att enbart lukta på parfymerna. Så fort den kära personalen tittar bort besprutar man sin sjal man bär och nu luktar man jämnt gott när man bär dessa sjalar. Vi stod nog längst vid Escadas nya parfym och det var då lite lustigt att när jag återvände hem fann jag just denna doft på mitt rum. Lilla mamma hade varit i farten igen och det kändes mycket bra. Man jag måste nog nämna att jag faktiskt delar den med mamma, jag är minsann ingen bortskämd liten snorunge! 
 -Bara ibland. See ya

image1321
 - Escada Moon Sparkle...

Kommentarer
Postat av: The City

Den vill jag lukta på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback