Dagboksinlägg-Izabella

Söndag. Ännu en söndag är kommen och för ovanlighetens skull har dagen varit mycket trevlig och givande. Söndagar brukar oftast vara mycket trötta dagar som framför allt spenderas i sängen eller i soffan framför MTV. 
   Morgonen var en solig sådan och väldigt tidig för den delen med, vaknade redan vid åtta. Att man var vaken så tidigt berodde nog mest på den personen som låg brevid, Alex. Han har nämnligen en tendens att väcka mig tidigt, förstår inte varför men så är det. Som tur var fick jag stanna kvar i sängen till tio och idag var det inte så mycket tjat om att någon var hungrig. Lycka! Vid halv ett lämnade jag dock Alex och begav mig hem till mami. På Mors dag får man banne mig ställa upp lite och fira.
   Så nu sitter jag här mätt och belåten efter en middag med mamma, Steffo, båda systrarna, mormor och låtsasmorfar. Faktiskt väldigt trevligt att umgås lite med de där gamlingarna. Att men sedan också får godis av mormor är absolut ingen nackdel, tvärtom!
   Tyvärr verkar det som att trevligheterna begår mot sitt slut nu när jag måste sätta mig ned med den där förbaskade franskaläxan. Borde också öppna matteboken till provet på tisdag. Det låter som en mycket vettig idé i mina öron så jag får bege mig nu. See ya

Ja sommartider minsann!

Kommentarer
Postat av: maria

Tack aa det var den faktiskt :)

En sån härlig bild !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback