Dagboksinlägg-Izabella

Rapport från mig, en jobbsökare.

Fredag. Dagen då jag nästan helt ägnat mig åt att söka jobb och jag kan meddela att det inte går något  vidare i stundens hetta. Av sex möjliga har jag fått ett "jag återkommer", de andra fem har varit NEJ! Det känns så där bra att jag letat jobb sedan februari och jag har fått nej till i princip allt. Nu ska jag dock inte deppa för jag fick ett "jag återkommer" idag ju. Så om jag har tur blir det ett jobb och inte vilket jobb som helst utan i Ristorgskiosken eller Olles korvbar. Det är inte dåligt det!

  Mitt humör är på topp just nu trots bristen på  jobb (och pengar). Det har mycket att göra med att jag har blivit erbjuden att följa med till Malmö och vara hårmodell! Va hårmodell kan nog vara ganska soft så jag kanske skulle satsa på en karriär inom det området istället. Så trots alla nej jag fått idag är livet rätt bra ändå och för att göra det ännu bättre ska min kära mamma få sitta vid datorn nu. See ya  
                182927-1415
                  Klart jag ska leka modell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback