Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. Dagen är inte slut än men jag tror nog detta är en av de bästa tisdagarna på länge, ledig från skola oh allt ju. Dagen startade med ett fint telefonsamtal från Alex klockan tio, vid den tiden var jag sådär lagom pigg. Men upp kom jag! Efter frukosten blev det en kall dusch för att jag verkligen skulle vakna till och vakna gjorde jag.
   Vädret har varit soligt idag igen, dock något blåsigt och något kallare. Trots detta har jag badat idag! Ja minsann, äntligen har jag tagit årets första dopp och Alex med föresten. Det var inte mycket sanning i hans uttalande om att han inte skulle bada förän vattnet blivit minst 20+. För vattnet var verkligen inte 20+! När vi kom upp sen var det kallt vill jag lova, nu efteråt ångrar att jag inte stannade längre i vattnet.
                                               
                                        Bada, bada, bada...
   Kvällen som nu kommer ska spenderas med Alex och jag gissar nog på att det blir en film ikväll med. Kanske kan tvinga ut Alex en runda för att se på solnedgången, det hade varit mysigt. Så får det bli, först ut och se solnedgången och sen film! See ya 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: åh tack så mkt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback