Melody Club <3

Melody Club <3

Vi har varit och kollat på Melody Club i Karlskrona, de var Asabra ! :D Som vi säger på karlskronanitiska . yes baby !
Nathalie, Isabelle & izabella , ungefär de bästa som finns på denna jorden . Vi fick fina kryss på våra händer, mkt vackurt . kristoffer har värlens snyggaste beeeeeen :D Lovely .

Byebye //

Nathalie  Isabelle & Izabella :D <3

Ah, Lindsay i en fin festklänning

Ah, Lindsay i en fin festklänning
 
Önskar att jag ägde  klänningen, en riktig fullpoängare för Lindsay Lohan

Dagboksinlägg-Izabella

Sitter och lyssnar på Justin nu, han är så bra!  Nu till något annat, gick en runda på stan idag med mina systrar. Jag var tråkigt nog den enda som inte hittade något=(  Fötutom det har jag packat, inte det roligaste men det måste göras.

Igår var en mycket roligare dag. Jag och mina systrar var och såg på "Linas kvällsbok", den var verkligen bra. Kände mig också ganska fin igår, mitt hår låg rätt och kläderna satt bra, (hade på mig raka jeans och en tunika från gina).
Nä, nu ska jag nog gå och fortsätta med att packa ned mina kläder....


Dagboksinlägg-Izabella

Just nu känner jag mig otroligt nöjd. Det har varit en riktigt lyckad dag. Den började med ett nationelltprov i svenska (denna gången var det uppsats) och jag är väldigt nöjd med den. Det var dessutom god lunch, pannkakor! Efter det bar det iväg in till stan med Nathalie och Parro.  Hittade en riktigt fin tunika/klänning på gina tricot som var ett riktigt fynd, endast 99kr. Jag hittade även ett par ribbade, gråa strumpbyxor på åhlens, även de 99kr.  Det passar väldigt bra ihop och med en varm kofta och ett par stövlar eller ankelboots blir det bara så fint.

Nu får jag nog gå och packa lite och göra lite läxa. see ya!


Mischa, med sin söta hund.

Mischa, med sin söta hund.

dagboksinlägg-Izabella

Just nu är jag så trött.  Dagen började med att ja fick springa till bussen, med klackar!! Som tur var hann jag, för direkt på morgonen hade vi nationellaprov i svenska...  Så de var en riktigt tuff morgon=)
 Fast jag lyckades ta igenom mig skoldagen, trots den dåliga starten. 

Just nu sitter jag och funderar ut vad ska shoppa på torsdag.. Det kommer nog bli en kofta från veromoda och kanske någon tröja. Vill egentligen ha ett par till skor och ett par jeans, men det har jag nog inte råd med.. Nä nu måste jag nog packa lite eftersom jag snart ska flytta, in till centrum! okej det är bara lilla Karlskrona, men ändå.


Alla har sina favoriter.

Whats up with the bag and Jacket Mischa?

Även kändisar har sina favoritplagg. Ms Barton verkar gilla den där väskan och skorna. Snyggt, så varför inte?..

Röj upp kvinna !

Städa ur garderoben. Tänk vad skönt att på morgonen bara välja ut ett plagg som hänger på en galge lite snyggt, istället för att hälla ut kläderna och rota fram det man ska ha.

Börja med att sortera ut sånt som du inte längre använder. Tänk inte: '' Den här kanske blir modern om några år igen, den sparar vi.'' eller, '' Men när jag har gått ner några kilo kan jag nog använda den här''. Tänk på att det finns många ställen där man kan skänka kläder till de fattiga. Det kanske känns lite sorgligt att slänga iväg något man älskar, men tro mig. Det finns andra som behöver den mer än du!

Försök att vädra ut kläderna lite innan så att de blir fräscha. Häng sedan upp byxor, klänningar & koftor,tröjor på galgar. Både snyggt och praktiskt. Försök att röja upp i garderoben iallfall en gång i veckan för att hålla de fräscht och snyggt.

Smink lortar alltid ner på sminkbordet. Passa på när du ändå är i gång att damma av sminkhyllan och slänga mascaror som är slut.


Dagboksinlägg - Nathalie .

Hej. Jag har precis städat min garderob och hängt upp nästan alla kläder på galgar. Blir så mycket enklare att välja då. Men så fort jag har städat upp blir det stökigt igen :/ . Jag var hos Izabella denna natten. Där fick jag lite inspiration från hennes garderob. Jag måste säga att jag älskar hennes kläder. Hon har mkt stiligklädstil. Jag hittade också en väldigt fin jacka där. En grön jacka från Vero Moda. Ska åka in dirket på tisdag för att köpa den. 250 - 300 kr tror jag den kostar. Behöver en ny vårjacka. Solen sken nästan hela dagen idag. Väldans skönt. Men nu ska jag nog titta på Dracula! // Nathalie

Drömsko från Gucci

Drömsko Gucci

Izabella & Nathalie

Izabella  Nathalie . Vi är två tjejer som bestämde oss för att starta våran egna blogg, och här är den. Båda läser veckorevyn och andra tidningar där vi fått insperation. Men vi känner att Ebba Von Sydow tror att 15 åringar tjänar 50 000kr i månaden. Tyvär Ebba, vi har inte så värst mycket pengar. och vi har verkligen inte råd med väskor för 15 000. Därför vill vi tipsa om lite billigare men lika snygga kläder.

Vi kommer också visa lite från våra egna garderober.  Ge lite tips om trender och annat.

// Nathalie & Izabella

Gucci - en flickas bästa vän

Ms Lohan passar i allt.

Lindsay Lohan som också är våran favorit, klär i Gucci.

En av våra stilikoner, Mischa Barton

En av våra stilikoner, Mischa Barton

Mischa i en snygg vardagsoutfit. Tänk vad snyggt det kan bli med bara ett par jeans och en snygg t-shirt.

Välkommen

Nu är det första gången vi skriver på våran alldels egna blogg. Vi är två 15-åriga tjejer med ett stort intresse för mode. Vi kommer skriva om sånt som tjejer är intresserade av.

Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!