Dagboksinlägg-Izabella

Lördag!!! Men först ska jag skriva om gårdagen... Nu under helgen är det ju som sgt sailet här i Karlskrona, det är då markand, båtrace, uppträdanden och en massa. Så igår så var jag och Isabelle och kollade in årets sailet... Vi hade mkt roligt, träffade en massa folk och var väldigt sociala. Det roligaste var nog när jag träffade på Fredrik och Ossian-ett par gamla klasskompisar från lågstadiet! Var så kul att se hur mkt de hade förändrats, för de var verkligen förändrade, det var typ ju 6 år sen jag såg dem sist!!! Som vanligt tog jag inga bilder... Måste bli bättre på det. Vid halv tolv var det dags för Isabelle och mig att gå hem.

Så vad händer idag då?! Jo idag sak jag och Nathalie vara på sailet! Där kommer vi nog vara under kvällen och en bit in på natten. Imorgon, söndag kommer bli en hård dag... Ska nämnligen upp till Stockholm och måste upp klockan sex, det kommer bli jobbigt. Nä nu måste jag packa inför resan. See ya på onsdag...

image364
Vackra Karlskrona... Bye bye, nu drar jag till Stockholm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback