GRATTIS EVELINA !

Idaug fyller Izabellas lillasyster Evelina år . Grattis Grattis .

Igår var jag hos först hos Sophisan så kollade vi film och hade kulkul . Sen vid sex tiden så kom jag till Bella, då satt vi och ine gjorde så mycket i början, Sen ringde jag till min mamma eftersom hon skulle prata med Bellas mamma, om språkresan alltså. Så vi ska nu officielt till England . - Brighton, London by the sea , Lilla London. Åh gud, vi ska London ! En helt underbar stad. I resan ingr nämligen två dagar i London . Med shopping på Oxford street, det är verkligen den bästa gatan i världen att shoppa på. Eller ja, bra är det iaf .

       

image387
Vackra Brighton .

  // nathaliesåklart

Kommentarer
Postat av: Izabella

Åh, längtar!!! Snart ska vi dit!!

Postat av: Nathalie

Jaa, klarg vi ska ;) Typ bara ett år kvar nu :)

2007-08-16 @ 19:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback