Peaches Geldof

Peaches Honeyblossom Michelle Charlotte Angel Vanessa Geldof född 16 mars 1989 i London, dotter till rockaren Bob Geldof (som nu för tiden antagligen är mest känd för att ha räddat Afrika med sina Live 8-galor) och Paula Yates (kändis-groupie och programledare). Hon har en storasyster, Fifi (1993) Trixibelle, lillasyster Pixie (1990)och halvsyster Tiger Lily (1996).  Hon bor i Chelsea, London med sin pappa och går på Queen's collage i London.

I mina ögon är hon en söt rockprinsessa med många namn, dotter till rockaren Bob Geldof.

Hon får därför bli veckans star.
 Häftig outfit , glittrande miniklänning med sneakers.
image459
Jag vill ha hennes underbara väska. När jag var i London hittade jag en sån i helsvart, varför köpte jag den inte ?
        
         
image462

// Nathaliesåklart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback