Dagboksinlägg-Izabella

Tisdag. En dag kvar, en dag! 
  Dagen började rätt trött kan man ju säga, geogarfi är inte den rätta lektionen att starta dagen med. Naturkunskapen var bättre, då hade man vaknat till lite och så. Fick reda på hur det gått med det där provet här om veckan,  det gick bäst :) Är så nöjd! Sedan var det dags för sista lektionen, matte och vid tolv var denna skoldag slut. Efter skolan tog Emma och jag med vovvarna på en riktig långpromenad, det var ju soligt (!) idag så man får passa på. Nu har jag bara sysslat med att plugga på den här jäkla franskan och gjort naturkunskapläxa, inte så roligt men men.
Nä, nu är det bara en dag kvar och jag längtar så! Sexton år, inte femton längre. Det jag inte kan fatta är hur mkt som har hänt sen min femtonårsdag, bra saker. Ok, något dåligt har väl inträffat men det räknas inte ;)
 Gårdagen!          
                                                                     Hmm, i mina nya skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback