Dagboksinlägg-Izabella

16 år!!!
  Ja, då var äntligen jag med 16, som alla mina kamrater-förutom Nathalie :P Blev väckt av mammas, Stefans och Ewes vackra stämmor vid sju och så fick jag presenter! Fick två munkjackor en grå med vovvar på och en vanlig svart och av Ewe fick jag en basker :)
Älska!                 Jag i min basker
                                                                                                       eller svampmössa^^
Ska ju faktiskt få språkresa till Brighton med, den är väl den bästa presenten! 
  Sedan var det dags för skola och dagen började med bip-testet, mkt trevlig start på dagen. Den blev dock rätt snabbt bättre genom att min älskade Emma bakat muffins till mig (och de andra tjejorna), fick lite sång av dem med... Efter muffinsen gick dagen väldigt snabbt och plötsligt var det franskaprov, hjälp!
Skoldagen avslutades med ett "genrep" på grupparbetet och det var ju ett bra avslut.
  Fick ett oväntat och roligt besök av Nathalie efter skolan! På så sätt blev dagen ännu mer lyckad. Tyvärr var hon tvungen att åka hem till sig redan vid sju... Men det fick ju inte förstöra dagen ;) Det som "förstör" dagen är att jag har redovisning imorgon, men ach!
                              Det har iaf varit en lyckade födelsedag!
image907
16 år, wow^^


Kommentarer
Postat av: Isabelle

GRATTIS SWEETYY.

2007-12-06 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback