Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Wow, äntligen en torsdag som är annorlunda! Har varken träffat Nathalie eller pluggat engelska idag, så det var verkligen stora förändringar. Att inte träffa Natha var ju en tråkig förändring :(
 Åh, det är ju lucia idag och det är kallt, men ingen snö. Imorse på väg till skolan var det bara snön som fattades, annars var det riktig fin julstämning. Skolan segade sig fram och den där geografilektionen var tuff. Fick lyckligtvis sluta en hel kvart tidigare, ännu en julklapp av JanBanan!? 
  Har idag kommit fram till att jag inte alls är "julstressad" utan snarare "jullugn" och det är ju en positiv upptäckt. Kanske borde jag vara lite stressad eftersom jag bara har köpt någon enstaka julklapp än och det är ju jul om, (ojdå) mindre än 2 veckor. Så ska se om jag kan bli lite stressad, så jag hinner med att ordna med alla klappar. För det är inte långt kvar nu, snart är det jul och i år känns det verkligen som jul. Förra julen var inte alls "julig" och det kändes mest jobbigt. I år däremot! Det är jul i luften och jag älskar det. Men som sagt, snön saknas. Så nu ska jag gå och skriva min önskelista och överst kommer det stå SNÖ. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback