Dagboksinlägg-Izabella

Onsdag, åh denna härliga onsdag! Varför ska du ta slut? Har varit ledig från skolan, lycka. Fick sova ända till nio och sedan ha hela förmiddagen för mig själv. Förmiddagen blev extra bra eftersom en viss sak kom med posten, skolkatalogen :) Den underhåll mig en bra stund och vid ett fick jag sälskap av Belle. Jag skulle ju egentligen fått min födelsedagspresent från Belle, men den slarvmajan glömde den. Men strunt samma vi hade kul iaf. Framåt två blev vi hungriga, så vi skaffade oss lite mat och det blev pizza, mmm. Eftermiddagen spenderades med att kolla på The OC-Älska! Efter OC var det tyvärr dags att säga adjö till Belle och så var man ensam igen. Nu ska jag lyssna på en massa musik hade jag tänkt mig, måste ta det lite lugnt nu-jag har ju städat ;) Hoppas det blir en så här härlig torsdag med. See ya
Snart jul och nyår, fy vad jag längtar!
Ni e vla bäst-Natha, Emma åh Belle! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback