Dagboksinlägg-Izabella

Torsdag. Sicken trevlig dag det varit! Eller nja... Dagen började med att jag försov mig, jag vaknade halv nio och jag började nio. Men vet ni, jag hann! Inte en minut försenad. Skoldagen var inte så krävande heller precis, att kolla film är visst inte så jobbigt. Inte när det var en så bra film iaf, American History X. Fast vi kunde ju skippat de där uppgifterna om filmen, eller fått göra dem hemma. Som tur var blev jag klar till två och kunde äntligen gå och möta Nathalie. Vi har som de allra flesta torsdagar umgåtts och haft det trevligt. Natha och jag har det trevligt vad vi än gör, det är nästan kusligt så trevligt vi har ;) Runt halvsex snåret sades det adjö till Natha och så var hon borta för dagen.
  Sedan kom min kära kusin, Helena och lilla Bianca för att fira mig lite, de kunde ju inte komma på det riktiga kalaset. Det var kul att träffa kusin vitamin och hans familj och  Bianca är nog den sötaste lilla saken jag sett!

Nu är det bara en dag till jullovet, fy farao vad det har gått snabbt! Det var ju igår jag var en liten femtonåring som skulle börja på gymnasiet. Tiden bara går och mkt har man hunnit med under denna termin kan jag säga dig, mkt trevliga saker. Fast alla de saker nämner jag nog inte nu, det blir så jobbigt då! En annan dag, See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback